2011/03/11

Tavlor

Det börjar bli dags att hänga upp tavlor på alla mina tomma väggar. Jag håller ännu på och bestämmer mig för exakt vilka, hur och var de ska hängas, men börjar få ett hum om vad som kan funka småningom när alla saker hittar sina platser. Försöker in i det sista undvika onödiga spikar och kratrar i väggarna - har nämligen lärt mig the hard way att det lönar sig att tänka före man agerar, också när det gäller tavlor.

Följande bilder hjälper i beslutsfattandet. Tunna ramar gäller åtminstone.





Bilderna från Sköna hem. Och kolla ännu vilka sköna mattor det finns på Anthropologie (se följande inlägg). Måste nog åka till Ikea och haffa liknande någon dag!

1 kommentti:

  1. Jag tycker också det är jättesvårt med tavlor. Hur skall man liksom veta att man tycker det är bra sen när de är upphängda?! Och de måste bli rakt och symmetriskt osv. Att hitta kivoga motiv är inte heller så lätt. Vet nog hurudana jag vill ha men inte var jag kan köpa dem utan att måsta betala flera tusen euros...

    VastaaPoista

Nu hittade du rätt! Skriv nåt, pleaase.