2011/03/08

Stunder

Lite plock från tillfällen då jag haft med kameran på sista tiden.

Två brunetter hos mig en afton

Födelsedagsbarnet

Utsökt coeur de filét på Rafla

Branchspelet i tung användning på klassträff


Ilses specialare


De senaste från träffen vi hade igår hos mig med moddagänget då vi drack vin, diktade ihop tokiga storyn om gröna kulor och mekiker i Rappakalja och åt specialtillredda fastlagsbullar fyllda med varm mjölk, mandelmassa, kanel och bullmos. Mums. Jag fick dessutom en fin blomma och en gästbok, min första någonsin!

Nu måste jag hitta min träningsmode och styra kosen mot Universitetssport (dvs Yliopistoliikunta) dit jag skaffade gympakort igår, för att försöka lyfta en tyngd eller två.

Ha en bra början på veckan och en bra kvinnodag, kvinnor! Fastlagstisdag är det förresten också så det kan väl männen fira då.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nu hittade du rätt! Skriv nåt, pleaase.